kde-i18n - a może w ten sposób:

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 13:38:38 CEST

W liście z pi?, 04-04-2003, godz. 12:42, Tomasz Pala pisze:

> To pokaż, jak można skaszanić:
>
> %description
> blablabla
jak ty skaszanisz HTML-owy: <br>

> Dalej nie rozumiem.
rpm ma swoje wady i zalety. Jezeli zebrac to w jedna calosc (tj.
oczywiscie wady) i probowac wyeliminowac, to moze okazac sie, ze latwiej
bedzie nam zrobic wlasny system paczkujacy, ktory rowiaze nam wiecej nic
tylko samo paczkowanie, wersjonowanie, dependencies czy co sobie tam
tylko zamanisz... (mysl o tym bardzie abstrakcyjnie, a zreszta ...
lepiej nie mysl... :)

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl