SPECS: freeswan.spec (HEAD)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:12:34 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> cieciwa dorzucił do dystrybucyjnego 2.4 freeswan-a już.

W 2_4_20-5 ciągle jest:

%define         freeswan_version        1.97
# from ftp://ftp.xs4all.nl/pub/crypto/freeswan/freeswan-*
Patch2:         linux-2.4.18-freeswan-%{freeswan_version}.patch.gz

Stary trochę i taki jak w 2.2.x. :(
Chyba że 'zawartość' zmieniona.

> Na 2.2 raczej bym się tego już nie spodziewał. Chyba, że dzimi obudzi się
> ze snu zimowego... maturalnego ;)

Tak trochę OT, ciekwe co dzimi będzie robił jak się 'obudzi'? ;)

pzdr
Stacho Pal