Powracam ...

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 16:01:09 CEST

Witam ...
powiem krotko, wracam!
Od poniedzialku jestem 24h on-line (łacze do domu TP SA mi zestawia),
wiem, przedemna sporo pracy (SA i ST) oraz zaleglosci (to wkoncu 3
miesiace jak by nie bylo ....)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)

PS.
Chyba najwyzszy czas na PLD-1.1, zatem:
jutro bede puszczac zalegle SA z datami, z ktorymi pojawil sie pakiet na
ftp, potem zrobie rozejzenie bts <-> updates/security, ew poprawki sie
zalata, nastepnie ustali sie co jeszcze powinno trafic do updates/security
oraz updates/general nastepnie "zamrozi" się 1.1
(Marcin, jak z miejscem na ftp ? czy dysk IDE na "historię" ( patrz ->
1.0; 1.1; 1.2 (gdzie na szybszym dysku SCSI lezy 1.(x+1))) w ep09 (bo
wiem, ze byl taki plan ...))