SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 23:05:46 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 10:42:38PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Z którym punktem jest sprzeczne?

	4.3:
/usr -- Secondary Hierarchy
+-games     Games and educational binaries (optional)

	4.11.3:
/usr/share -- Architecture-independent data
+-games     Static data files for /usr/games (optional)

	5.3:
/var -- Variable data
+-games     Variable game data (optional)

> Zobacz spece w cvsie. _większość_ ma binarki w /usr/bin
To nie jest argument.

> bo tak wynikło z
> dyskusji przeprowadzonej na liście -> lists.pld-linux.org.
Może jak zostanie doprowadzone do stanu używalności to się zainteresuję,
bo tak to równie możesz mnie odsyłać na /dev/drzewo. Ale ponieważ sam
też odsyłałem do archiwum, to naprawiam swój błąd:

--cut--
Date: Wed, 13 Feb 2002 12:05:26 +0100
To: PLD Developers <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Subject: Re: kloczek: SPECS rogue.spec,1.1,1.2

Czy binarki innych gier też tam umieszczać? W sytuacji gdy gry lądują w
/usr/games można zrobić katalogowi chgrp gamers, chmod o-a i już ta
wredna pani Krysia z marketingu nie może pograć w pasjansa.
Zabieranie praw bezpośrednio binarkom nie jest rozwiązaniem, bo luseria
będzie mogła modyfikować hiscory, sejwy i inne takie do których dostępu
mieć nie powinna.
--cut--

Czy tym razem doczekam się konkretnej odpowiedzi?

wolf
--
  Bartek   .  - W zegarmistrza się teraz bawicie?
  Taudul   :