Konfiguracja X

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 00:28:56 CEST

On Sat, Apr 05, 2003 at 00:17:35 +0200, Artur wrote:

> Ja cie tutaj nie wyzywam od burakow w przciwienstwie do ciebie Widze ze

Bo ja nie jestem burakiem w przeciwieństwie do ciebie.

> prezentujesz niski poziom kultury, wiec nie ma sensu z toba pisac. Jak

Niski poziom twojej kultury odzwierciedla poziom twoich maili.

> dorosniesz to moze staniesz sie madrzejszy narazie nadajesz sie na lawke do
> parku z tanim winem

Jak dorośniesz to może staniesz się mądrzejszy i zrozumiesz, że z chamem
się nie prowadzi merytorycznej dyskusji, chama się bierze za łeb i wyp*.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...