xhejn

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 14:20:28 CEST

On Sat, 5 Apr 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Miałem się nie odzywać.

To lepiej jakbnyś nie tylko się nie odzywał, ale też tego nie robił
wogóle. To co "robisz" to wielkie gówno, do wywalenia....

> W łatkach, które robię CONFIG_DIR jest traktowane jako zmienna
> bezwzględna. Ty masz CONFIG_DIR=etc

1. Dlaczego mordę na kłodkę trzymałeś, że w ten sposób robisz?
2. Dlaczego nie przedyskutowałeś na liście tego?
3. Dlaczego zmieniasz _podstawowe_ zachowanie tej funkcjobnalności? Chyba
na mózg ci padło..... to nie jest partyzantka, ludzie tego używają.

> Pierwszy sposób jest lepszy, bo jest bardziej elastyczny. Można ustawić
> CONFIG_DIR=$HOME/etc, ale można też ustawić na zupełnie inne miejsce,
> np. w zależności od grupy do której należy user.  Można mieć wtedy kilka
> profili dla luserów bez prawa modyfikacji dla nich.

bla,bla,bla
To możesz załatwić linkami w katalogu, które ~/etc będą kierowały w
odpowiednie miejsce, w zależności od twego widzimisie. Niczym _teraz _ nie
jesteś ograniczony.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale jest trochę programów, które już mają firmowo
zaaplikowane HOME_ETC,,

Niniejszym ŻĄDAM, żabyś albo poprawił swoje łatki do właćiwego stanu,
czyli zmiennej względnej, albo je usunął.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...