SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Sob, 5 Kwi 2003, 16:31:00 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Fri, Apr 04, 2003 at 09:36:38PM +0200, Bartosz Taudul wrote/napisał(a)
> Z którym punktem jest sprzeczne?

A to co nie jest z tym zgodne będzie czyszczone w momencie puszczani na
buildery Ac :)
Dążymy do maksymalnej prostoty. jednym z jej fundal\mentów jest używanei
jak najmniejszej ilosci katalogów czemu ma służyc zejście wyłcznei do
używania jednego prefiksa instalacji (/usr) i redukcja do bezwzglednego
minimum wszelkich dowiązań (ostanio zajrzałem pzrez ramie znajomemu pzrez
ramie na instalacje MDK .. co tam nie było w kwestji dowiazań (?) :-).

Apropo jeszcze dowiazań .. o ile są to dowiazania w ramach tego samego
(bieżącego) katalogo możnaby zmieniać dowiązania symboliczne na zwykłe
dowiązania (hard link) .. o jeden inod mniej na każdym dowiązaniu :)