SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Sob, 5 Kwi 2003, 22:15:20 CEST

On Sat, 5 Apr 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Sat, Apr 05, 2003 at 09:08:15PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Bo nie ma nic wspólnego z robieniem. Ma z używaniem owych zasobów.

Jeszcze raz przemyślałem i skumałem o co chodzi ;>
Zdaje się że to będziwe dotyczyć _tylko_ busyboxa .. reszty już nie :)
Busybox rzadko jest używany po za szczególnymi okolicznościami więc
kwestia też raczej nie jest drażliwa. Samemu busyboxowi tego typu korekta
nei przeszkodzi i tak.

Co do konkretnie buysyboxa i %{debug} to po wygenerowaniu pakietu w takiej
wersji wystarczy go poprostu zainstalować. To że można tak zrobic jak
opisałeś akurat z busyboxem nie zienia tego że w znakomitej większości
przypadków instalacja w systemie debug wersji (wprost) jest i tak
potrzebna żeby zacząć to traktować to gdb.

Jeżeli nawet istaniałyby konkretne przeciwskazania w jakieś podkalsie
przypadków to w reszcie w której byłoby obojętene jakie jest w konkretnym
przypadku dowiązanie możnaby spokojnie jednak podmieniac choć dalej ..
należałoby się zawsze zastanowić czy wogóle nie dałoby się zrezygnować z
dowiązania (to pytanie powonno padać jako pierwsze :).
Czesto dużywanie dowiazanai wynika z teog ze sam program używa jednego
zestawu ścieżek ale juz jakiś inny zewnetrzny odwołując sie do jego
zasobów używa innych. W takim wypadku powinna uleć ujednoliceniu sporna
ścieżka, a konktretne pakiety powiny zostać skorygowane i pójść do
przebudowania, a dowiązanie jako już niepotrzebne mogłoby wypaść
kompletnie.

kloczek
PS. Arek .. PLS podeślij klucze ;>