xhejn

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 01:31:59 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Spokojnie .. daj mu szansę :)

Ależ daję - szansę szybkiego poprawienia tego co napsuł :P

To jest _używana_ funkcjonalność i nie można jej dla własnego widzimisie
zmieniać. Miałem to szczęście, że nie przekompilowałem sobie jeszcze nic z
new-Home_etc bo bym się "lekko" zdziwił.

A najbardziej mnie wkurzyła arogancja i zero konsultacji w zmienianiu
_fundamentalnej_ zasady dzialania pewnej rzeczy. Niech sobie tą zmienną
nazwie inaczej, a nie podpina pod starą.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...