Czemu na FTP'ach nie ma kernela 2.4.21 ??

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 12:50:35 CEST

Dnia 2003.04.06 11:51, Radoslaw Kojdecki napisał(a):
> Aaa ... budowalem "w ciemno" i nie zwrocilem uwagi ze wczesniej 2.4.20
>
> szlo. Ale nie zmienia to w takim razie faktu ze jest cos w CVS'ie a
> builder nie potrafi pociagnac z tego zrodelek (ani z FTP ani z CVS).
> Ech .. a 2.4.20 mi sie nie chce zbudowac (-r 1.400) .. wysypuje sie na
>
> sciaganiu jakich patchy z CVS'u ... bede musial na tym posiedziec bo
> musialem cos namieszac ;Pw

Potrafi, jak zbudujesz ./builder -r LINUX_2_4 kernel.spec

A to co jest na HEAD to czarna magia :) i nigdy nie podawaj builderowi
numerycznego taga bo w większości wypadków się nie zbuduje, po to
taguje się źródła by dało się zbudować tagiem symbolicznym.

			Artur