Powracam ...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 6 Kwi 2003, 18:24:20 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> powiem krotko, wracam! Od poniedzialku jestem 24h on-line (łacze do domu
> TP SA mi zestawia), wiem, przedemna sporo pracy (SA i ST) oraz
> zaleglosci (to wkoncu 3 miesiace jak by nie bylo ....)

Ty lepiej zdaj maturę ;)

> Chyba najwyzszy czas na PLD-1.1,

IMHo tez najwyższy :)

> zatem: jutro bede puszczac zalegle SA z datami, z ktorymi pojawil sie
> pakiet na ftp, potem zrobie rozejzenie bts <-> updates/security, ew
> poprawki sie zalata, nastepnie ustali sie co jeszcze powinno trafic do
> updates/security oraz updates/general nastepnie "zamrozi" się 1.1

IMHO należy wrzucić KDE i to będzie wszystko - po tym nie tyle mrożenie co
po prostu.poczekanie jakie błędy się pojawią w KDE w paczkach i potem
wygenerowanie 1.1 - na pewno w obecnej postaci nie jest ono gorsze niż 1.0
:) IMHO nawet lepsze :)

BTW - issue trzebaby przerobić na 1.1 i , rc-scripty... nie wiem co
jeszcze. PRzydałaby się lista stuffu, który ma wersję PLD w swoim
"wyświetlaniu".

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...