kernel 2.2.25 i okolice

Nie, 6 Kwi 2003, 21:50:05 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Michał J. Podyma wrote:

> potwierdzam gra i bucy - na 3 maszynach + lapatopie,
> zadnych problemow nie zauwazylem :)

Wygląda że jest OK (coraz więcej ludzi potwierdza poprawny upgrade :)
Po za przypadkiem jaki opisałem jaki mam u siebie z błędem w sumie nie
tyle w kernelu co w geninitrd kiedy root fs jest na meta dev wychodzi na
to że na razie nowych błędów nie ma. Niemniej to co akurat mam u siebie
o nie jest to taki że tak powiem .. trywialny przypadek :_)