Czemu na FTP'ach nie ma kernela 2.4.21 ??

Nie, 6 Kwi 2003, 22:52:16 CEST

On Sun, 6 Apr 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Sun, 6 Apr 2003, Radoslaw Kojdecki wrote:
> [...]
>
> A co to za wersja ??? -r 1.400

Janek rozgrzebał i sobie poszedłe :)

W sumie jeszcze raz do Ciebie i innych w tym takze do dzimiego który
odgraza się że ma znowu czas :)
Prośba o rozpocżecie prac nad odseparowanymi od pakeitem z kernelem
pachami tylu kernel-{fixes,drivers,fs,experimental} grupujacymi to
wszystko co mamy w użyteczna czałosć którą rozwijaąc osobno będzie można
rzucić na k-l żeby zaprząc do konserwacji tego dużo większe kernelowe siły
niżjesteśmy to sami w stanie zgromadzić.