SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Pon, 7 Kwi 2003, 05:26:04 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Piotr Szymański wrote:

> Hi,
> Bartosz Taudul (Friday 04 of April 2003 23:17)
> kloczek sie za to wezmie i  FHS umrze.
> Mnie zwolennika maksymalnego rozrzucenia programow po jakiesjs uporzadkowanej
> strukturze anie zbijania tego w jednym katalogu postepowanie kloczka dobija,
> ale wiadomo ze w tej sytuacji nie istnieja argumenty merytoryczne tylko
> wlasne zdanie i przyzwyczajenia, czyli kloczka nie ma jak przekonac.

Podaj choć jeden merytoryczny argument przemawiający za rozbiciem na
kilka katalogów :)
Co do przyzyczajeń to ja się jeszcze nie przyzwyczaiłem do uzywania tylko
/usr .. bo jeszcze nie ma kompletnych zasobół pracujących według takich
założeń :)
A co do własnego zdania to jest tono nie tylko własne ("tak musi być i
finito") co porostu jest to logiczną kionsekwencją upraszczanai jakei
toczy sie od dawein dawna. Niegdyś w czsach NextStepa i okolic ludzie nei
wyobrażali sobie jak mozńa gospodarować oprogramowaniem zkładajacych się z
wielu kawałków/pakeitów w jednej hierarchii .. no a potem ktoś zaczął
strugać pierwsze PMy i całość zaczełą tracić rację bytu :)
Dzisaj można powiedzieć że próbujemy podjąć ostateczny krok wieńczący
pewien logiczny ciąg zmian :)