Solid-pop3d i SASL 2

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 09:27:03 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 08:03:27AM +0200, Michal Chruszcz wrote:
> Witam
>
> Wiem, że temat zachaczający o to był tu, na liście, ale może się ktoś
> orientuje czy, a jeśli tak to kiedy będzie możliwość używania tego tandemu?
> Czy to jest kwestia jedynie wprowadzenia pewnych poprawek do źródeł (jak
> zmiana ścieżki do includów), czy może głównie problem leży po stronie
> speca?

Przystosowanie solid-pop3d do SASL2 wiąże się ze sporymi zmianami
w źródłach spop3d. Próbowałem to zrobić, ale w tym przypadku sprawa jest
znacznie bardziej skomplikowana niż w innych podobnych i się poddałem.
Zresztą solid-pop3d już dawno umarł i jeśli nie znajdzie nowego
maintainera, to raczej trzeba go sobie odpuścić.

Ja na razie ograniczyłem się do "SASLAllow no".

Pozdrowienia,
	Jacek