SPECS: kdeaddons.spec (HEAD) kdeadmin.spec (HEAD) kdeartwork.spec (HEAD) kdebase.spec (HEAD) kdeedu.spec (HEAD) kdegames.spec (HEAD) kdegraphics.spec (HEAD) kdenetwork.spec (HEAD) kdepim.spec (HEAD) k

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pon, 7 Kwi 2003, 10:06:12 CEST

Tomasz Kłoczko (Monday 07 of April 2003 01:36)
> Tu dla Ra może być pewna trudność. Otóż nowy sed wymaga nowego autoconfa.
> Chyba żeby to dla Ra rozwiązać inaczej (?).
W ra to nb->no jest robione perlem, zmienilem seda na perla po tym jak qboosh
mi wspomnial ze nei ma seda 4.0 na ra a se 3.x moze sie schowac bez -i.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net