Powracam ...

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 10:44:14 CEST

* Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> [2003-04-07 10:17:01 +0200]:

> Jeszcze sie zastanawiam nad LVMem. Co lepsze:
> LVM na /dev/sdc czy poprostu podzielic owe /dev/sdc na partycje?

Wedlug mnie LVM. Np. jezeli bedziesz mial /dev/sdc8 jako /ftp8 i
miejsca Ci braknie, to po dorzuceniu dysku stajesz w obliczu
reorganizacji nowego dysku i sdc. Majac LVM i np. lvola /dev/vg00/ftp8
i konczy sie miejsce dorzucasz tylko nowy dysk do grupy vg00 i
poszerzasz vlole, wyglada to porzadnie i latwiejsze w zarzadzaniu.
Masz baze tylko ja rozbudowujesz, nie zaczynasz wszystkiego od fdisk'a.

m.