Powracam ...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 7 Kwi 2003, 11:04:17 CEST

Dnia pon 7. kwietnia 2003 10:17, Marcin Bohosiewicz napisał:
> A ja uzywam obydwu i niestety o ile na 2.2 reiserfs jest OK,
> to na 2.4 ma czasem dziwne problemy (np oopsowanie kernela
> w trakcie montowania). A xfs na 2.4 jest poprostu szybszy od reisera,
> co w przypadku ep09 jest o tyle wazne, ze wlasnie szybkosc fs'a
> jest klopotem przy listowaniu zawartosci RPMS na ftp.

Nie zauważyłem problemów z reiserem ani na 2.2, ani na 2.4 (na 2.4.19-2.8
reiser jest na / i dość intensywanie wykorzystywana maszyna). A xfs na
2.4 chodzi po prostu jak złoto ;)

Z reisera na 2.2 zrezygnowałem, bo nie potrafiłem go "obsługiwać" na
sypiącym się dysku (bady) - ext2 chyba wydaje się niezastąpiony w takich
wypadkach ;)))
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/