Powracam ...

Pon, 7 Kwi 2003, 11:16:48 CEST

> [...]
>
> Nie wyłączałem readaheada ;) Ale przed mountem (dysk warezowy) odpalałem
> po prostu badblocka ;)

To dziwne, ze ci to rozwiazuje problem.
U mnie pojawialy sie przy wlaczonym readahead bledy odczytu sektorow:

bad-readahead+1 .. bad-1

To na IDE.
A mam tez dysk SCSI podpiety do NCR53c810, gdzie mimo zgloszenia bledu przez
kernel bady nie byly wykrywane (choc odczyt bloku przez prgbram sie sypal).
Trzeba bylo podawac recznie.

  phone (48)(58) 347 14 61