Wymuszanie wersji kernela w specu. ( było 'tun nie działa' )

Pon, 7 Kwi 2003, 12:49:05 CEST

On Monday 07 of April 2003 12:34, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Wszytsko co uzywa /dev/tun* (openvpn, vtun itp.) wymaga przebudowania
> jak sie chce uzywac kernela 2.4 - zmienila sie obsluga TUN?TAP w kernelu.

To co w takiej sytuacji (gdy trzeba wymusić wersje kernela w specu) ?

Release:        %{_rel}@%{_kernel_ver_str}
informacyjnie ?

Requires:       kernel  = %{_kernel_ver_str}
drastycznie ?

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go