SGID games (Re: SPECS: duke3d.spec (HEAD))

Pon, 7 Kwi 2003, 20:03:04 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Piotr Szymański wrote:

> Andrzej Krzysztofowicz (Monday 07 of April 2003 10:34)
> Tak samo zly jak demon ktory mial sluzyc do tworzenia wartsw transparecji (K.
> Packard chcial go pisac) ktory mial zostac dodany do x'ow tylko dlatego ze
> dev team nie decydowal sie napisanie nowego xrendera.

Prośba: rozwiń ale w kontekście sgid games.

Pomysł jaki rzuciłem w trakcie rozmowy telefonicznej może nie jest
za bardzo wyszukany i dopracowany (a na pewno ma słabe punkty bo
część udało się juz wyłuskać w trakcie tejże rozmowy) miałby polegać na
utworzeniu serwisu czy to pracujacego via unix sockets czy po tcp który
służyłby do przechowywania danych typu score list czy rzeczy tupu stan
gry.
Jest w tym kilka słabych punktów ale w sumie nie mam pojęcia jak to
inaczej rozwiązać.

W sumie rozwiązanie ogólne zalecane jest mniejwięcej takie żeby unikać
sgid games czy inne na binarkach całych priogramłó i wydzielać tylko małe
programy które pośredniczyć bęa w wykonywaniu konkretnych operacji na
uwspólnionych zasobach. Tak jest w przypadku utmpter i moze to jest
bardziej właściwe rozwiązanie (?)