emacs/xemacs i rpm 4.2 :>

Pon, 7 Kwi 2003, 20:14:11 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Artur Frysiak wrote:
[..]

> To i tak trzeba zmienić ponieważ "~/.xemacs" było rozwijane go
> "/home/users/builder/.xemacs" co nie jest intencją autora.

$ xemacs -batch -q -eval '(princ load-path)'
(/usr/share/xemacs-packages/lisp/
/usr/share/xemacs-packages/lisp/calendar/
/usr/share/xemacs-packages/lisp/xemacs-base/
/usr/share/xemacs-21.4.10/lisp/mule/ /usr/share/xemacs-21.4.10/lisp/)

Hmm na to wygląda bo nie mam tu ~/.xemacs .. nie ma nawet
/home/users/builder/.xemacs :>

Tu by raczej trzeba jakoś w samych makrach grzebnąć dodajac do load-path
Wygląda, że takim razie configure-package-path moglibyśmy w całosć użyć na
własne potrzeby używanai tego jako główny katalog z pakietami makr (?).
Tak czy inaczje przy najbliższej zmianie można będzie to usunać właśnie
dlatego, że to i tak nie działa.

I jeszcze jedno: w pakiecie xemacs-common jest:

lrw-r--r--    1 root    root               27 lis 17 01:36 /usr/lib/xemacs/site-lisp -> /usr/share/xemacs/site-lisp

Wydaje mi się, że przynajmniej można zrezygnować z tego dowiązania (?).

OK.