SGID games (Re: SPECS: duke3d.spec (HEAD))

Pon, 7 Kwi 2003, 20:24:01 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Zamiast otworzyć plik w /var/games/ i zrzucić tam zawartość pamięci,
> miałbym implementować komunikację po sieci? Chore.

Nie do końca. O ile to coś ma służyć dla gru[py komputerów (dosęp mógłby
być ograniczany chićny i poprzez tcpwrappers).

Tak czy inaczej w tym wypadku to za mało powidzieć ze jerst to
niepoprawne. Dużo lepiej byłoby dodać cos na temat tego jak to powinno być
rozwiazane. Sprawa komunikacji moze byc rozwiazana chocby jakąś małą
biblioteką w stylu libutmpter przez co z punktu źródeł aplikacji zmiana
mogłaby być w liniach koło 1:1.

Tak czyu inaczej ważne jest tu to że przy komunikacji po sieci jeżeli nie
obłoży sie tego jakaś identyfikacją procesu który ma mieć prawo do
wykonaia tutaj operacji bardzo łatwo byłoby manipulować danymi .. i to
ejst słaby punkt rozwiazania (i zdaje sobie sprawę z tego).