Wolna amerykanka w PLD?

Pon, 7 Kwi 2003, 21:03:06 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia pon 7. kwietnia 2003 20:16, Tomasz Kłoczko napisał:
> (...)

> Hmm.. a może jednak to i dobre jest? ZTC rozumiem, to te pacze (jeżeli
> oczywiście działają) dają nam możliwość ustawienia sobie zmiennej
> bezwzględnej ETC_DIR, która nie koliduje z tradycyjną CONFIG_DIR.
> Programy, które miały już home_etc.patch - nie były ruszane, więc
> działają po staremu. - tak więc od strony technicznej problemu nie
> powinno być.

Primo: albo coś robisz dobrze w jeden sposób albo robiac to na kilka
sposobów doprowadzasz do tego że całosć będzie bezużyteczna. Prawda stara
jak świat.
Secundo: zmiany zostały dopuszczone do tego żeby je wykonywac ale całość
poprzedziła dyskusja mająca na celu ustalenie szczegułów związanych z
implemtowniem mechanizmu.
Tertio: ktoś kto ignoruje ustalenia wspólnie przyjęte raczej daje do
zrozumienia że nie wie o co tu chodzi. Konsekwencje tego są jak
najbardziej powinny być oczywiste i już to zasygnalizowałem.

> Należy również mieć na względzie to, że takie rozwiązanie zostało autorowi
> zmian zasugerowane w jednym z poprzednich postów nt. temat.

Czyli że niby usprawiedliwionym ma być to że ktoś dał się podpuścić żeby
coś zrobić bez spytanai się samego siebie "a czy to wogóle ma ręce i nogi
wobec tego co do tej pory było robione ?".
Chcesz pwiedzieć że kogoś ma to zwalniać od myślenia ?
To był błąd. Błądy można popełniać .. raz, a le nei wielokrotnie. Każdy
wybaczy bład o ile ktoś w porę sam się zrychtuje. Więcej .. sprawa przy
takim podejsci na pewno szybko pójdzie w zapomnienie.

Na razie nie widzę głosu sprawcy w sprawie. To raczje chowanie głowy w
piasek niż poważne podejście.

> Oczywiście pozostaje problem wcześniejszego uzgodnienia takich działań.

Co zostało pominięte ..