SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 22:45:32 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 08:20:00PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Super to mało powiedziane! Wreszcie by był święty spokój z zabawami z grupami,
> etc.etc. Po prostu do wszystkiego acle. Tylko które fsy to supportują i czy
> się ten support jakoś różni?

Dla 2.4: xfs "od zawsze", są patche do ext2/ext3 (chyba w kernel.spec
na HEAD i LINUX_2_4), na HEAD jeszcze widzę patche acl do jfs.

W 2.5 kiedyś widziałem standardowo ACL dla xfs i ext2/ext3; jfs akurat
się nie kompilował, właśnie dlatego, że jeszcze acli nie dopisali ;)
nie pamiętam jak z reiserem.