Wolna amerykanka w PLD?

Wto, 8 Kwi 2003, 15:46:47 CEST

On Tue, 8 Apr 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> ZTCP kilka patchy zostało już zaakceptowanych przez maintainerów.
> Będziemy to zmieniać? Obawiam się, że narazilibyśmy siebie i pomysł
> home-etc na śmieszność.

Nie koniecznie. Kwestia spójności całości zmian.
Tu znowu potrzeban jest choćby "tuba" w postaci strony projkektu.
jezlei z owej strony wynikałoby że spójnie zmieniął sie cała reszta to
raczje jest małę ryzyko narażania sie na śmieszność.

Kwestia porostu w tym że całość musi poorstu już nawet na pierwszy rzut
oka wygladać poważnie. Ergo: minimum stopni swobody i maksimum dobrych
konskwencji to jest to czego potzrebujemy w opisie całości.

To nie ma być coś co ma służyć do tego żeby goliĆ, pierdolić, krawaty
wiazać i usuwać ciąże. To być coś co ma służyć do ścićle
określonych celów. Ergo: prosiłbym o jednak zawężanie zagadnienia niż jego
poszerzanie ponad miarę przy której całosć stanie się karykaturą.