[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 15:53:28 CEST

On Tue, 8 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Proponuję przęświetlić czy to piewrwotny pomysł czy top jakikolwiek
> zmodyfikowany a wypadek dy uzywam konta ziutek a owoą zmienną ustawię
> sobie na ~maniek.
> Tak kontrolnie ..

I co? To jest błąd w konfiguracji serwera, jeżeli takie coś będzie mogło
cokolwiek popsuć...

> Tak ale od konfiguracji globalnbych sa juz globalne ustawienia
> wszystrkich aplikacji .. i to już jest załatwioane tradycyjnie.

Nie chodzi o globalną konfigurację, ale o możliwość trzymania jej gdzie
indziej. Przykład:
Mam duży stary dysk, nie pierwszej już młodości i średnio pewny. Oraz
nowiutki, super, ale mały. W tym wypadku ciekawym i dosyć korzystnym
rozwiązaniem byłoby podmountowanie tego dysku jako (np.) /mnt/configs/ i
trzymać konfiguracje w /mnt/configs/$USER/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...