ra branch

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 08:06:27 CEST

On Tue, 8 Apr 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> nie wrecz przeciwnie :P (wypisalec cos co nie powinno miec miejsca)
>
> hint: rozwijanie ra (szczegolnie w kontekscie AC) nie ma sensu. To jest
> tak jakbys na sile chcial zrobic z jadra 2.4 jadro 2.6...

Wiesz, przypomina mi to nasze PKP: nie inwestujmy w wagony dla ekspresow,
przeciez za 10 lat bedzie ICE. Skutki widac.

A PLD, dla niektorych developerow niestety, weszlo na serwery. I
administratorzy tych serwerow oczekuja supportu dla wersji, która
zainstalowali. I konserwacja Ra (nie rozwoj, a konserwacja) to wlasnie
ów support pozwalający umacniac marke PLD wsród użytkowników.

Chyba, ze zalozymy ze PLD to cale jest tylko "poligonem" developerow,
a "zwykly administrator" ma uzywac nie PLD a dystrybucji opartych o PLD,
traktujących PLD jako "fundament", a potem poprawianych pod konkretne
potrzeby.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-