ra branch

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 09:38:48 CEST

[09 kwiecień, 2003] Rafal Cygnarowski napisał:

>                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>no wlasie, po ch...a wrzucacie do ra kde-3.1.1? rozumiem, ze nowy zestaw
>jest tak super dopracowany i sprawdzony jak to z wypuszczeniem ra
>bylo.... (no comments). Poprawiac bledy - TAK. Wrzucac to co jest w AC
>lub NEST - NIE!

Konserwacja oznacza także łatanie dziur. KDE w Ra jest dziurawe (zdaje
się, że nawet bardzo). Wypuszczenie KDE-3.1.1a w Ra jest rozsądnym
posunięciem. Zajmują się tym osoby mocno związane z Ra (IMHO blues to
taka osoba) i mające głowę na karku, więc jest spora szansa, że nic nie
zostanie zepsute.

--