ra branch

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 10:13:23 CEST

On Wed, 9 Apr 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> rozumiem, ze jak znajdujesz blad w jajku 2.2 to zmieniasz je na 2.4? :)
> Poza tym nie sadze, zeby w kde-3.1 nie bylo bledow. IMHO lepsze bledy
> znane niz nie znane. To co jest skopane w 3.0 mozna bylo patchowac,
> prawda?

Próbowałeś robić kde3.0.5a ?
Nie, więc nie wiesz jakie z nim były problemy. _znacznie_ prościej było
zrobić 3.1.1. Które jest już prawie skończone i na pewno w general się
pojawi.

> nie kwestionuje kompetencji osob, ktore to robia. Zdaje sobie dobrze
> srawe z tego, ze za PLD wziely sie nie tylko osoby, ktore po prostu maja
> troche wolnego czasu. Po prostu uwazam, ze czesc z tego co jest robione
> jest robione nad wyrost i zupelnie niepotrzebnie.

KDE w Ra nie jest takie jakie być powinno i dopiero 3.1.1 poprawia te
błędy (typu: sig11 przy zakończeniu problemów).

Inna sprawa, że dzimi się obudził po śnie zimowym i mówi, że ma gotowe
3.0.5a (teraz już "b" jest potrzebne). Jestem pełen podziwu, że udało mu
się zrobić to co było popsute...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...