[rfc] HOME-ETC.txt [by

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 14:16:46 CEST

W liście z ?ro, 09-04-2003, godz. 14:05, Michal Moskal pisze:

> 4) kloczek z jakiś niejasnych powodów chce, żeby było względne (sorki,
>    nie umiem parsować tych maili)

Ja niestety mam ten sam problem (tj. z czytaniem jego maili). Ostatnie
dwie (czy trzy) Jego "produkcje" w ogole olalem bo moj parser zawiesil
sie gdzies po drugim zdaniu (sorki Tomek, ale Twoj pospiech (mam
nadzieje, ze to dlatego) powoduje, ze Twoje maile sa nieczytate).

Szczerze mowiac przydaloby sie, zeby Tomek pisal w XML-u - moglby sobie
podpiac pod to jakis DTD, ktory nie pozwalalby mu wyslac maila, jesli
jest z nim niezgodny...

just kidding...
--
Rafal Cygnarowski