SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 22:15:03 CEST

On Wed, 9 Apr 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Bo fakt, że dłubię łączy się bezpośrednio z faktem, że używam. A jak nie
> będę miał jak używać (choćby ze względu na strach, że mi się zrobi
> kaszanka z systemem plików), to nie będę dłubał.

Tego nie masz co się bać - problemy z IDE i systemami plików to przeszłość
2.5. Nie wiem czy pamiętasz, ale wszystkie zmiany z przepisywaniem IDE
przez Marcina Daleckiego zostały cofnięte i przesunięte na 2.7 właśnie ze
względu na problemy oraz ich rozmiar.

Akurat tego nie masz się co obawiać bardziej niż w 2.4

> Wątpię.

To uwierz. Jest stabilne. Nawet oopsy dekoduje w locie :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...