HOME_ETC

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 22:31:25 CEST

Śpiący jestem, zmęczony. Naczytałem ja się dwa megawątki o tym, mało z tego
zrozumiałem (a już maili kloczka nie mieszczących się na jednym ekranie nawet
nie próbowałem czytać) i chciałbym się spytać jakie są w końcu ustalenia, bo
nie rozumiem.
Primo. Zmieniamy nazwę HOME_ETC, na CONFIG_DIR? (i ten znak '_' na pewno jest
przez wszystkie shelle na różnych aixach i innych slowlarisach poprawnie
parsowany?)
Secundo. Jakieś tam były dyskusje o tym, że HOME_ETC powinno być bezwzględne i
cośtamcośtam. Dla mnie jedynym sensownym rozwiązaniem jest, żeby to działało
dokładnie tak samo jak inne programy (no... prawie tak samo), to jest:
CFGDIR=/bez/względna/ścieżka/zabije/cię/z/premedytacją
CFGDIR=względna/ścieżka/przyjazna/dla/usera/bo/robiona/względem/$HOME