[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 09:11:09 CEST

W liście z ?ro, 09-04-2003, godz. 14:46, Tomasz Kłoczko pisze:

> Podaj mi choć jeden praktyczny przykład nie łamiacy np. FHS czy innych
> który uzasadniałby myślenie o zasobach konfiguracyjnych *użytkownika* jako
> takich które mogłby być w jakimś przypadku po z katalogiem domowym
> użytkownika.
>
> Jeszcze raz. Prośba o skupienie się na mozliwie wąsko określonych celach.
> Takich które z założenia da się przez ograniczoną i małą ilość stopni
> swobody przeanalizować pod kontem konsekwencji. Będzie za mało to się coś
> dołoży ale na początek niech bedzie jednak niezbędne minimum. A nie niech
> [...]

[rafi w rafal rafi]$ set | grep rafi
GS_LIB=/home/users/rafi/.kde/share/fonts
GTK_RC_FILES=/etc/gtk/gtkrc:/home/users/rafi/.gtkrc:/home/users/rafi/.gtkrc-kde
HISTFILE=/home/users/rafi/.history
HOME=/home/users/rafi
LOGNAME=rafi
MAIL=/var/mail/rafi
PATH=/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/home/users/rafi/bin
PWD=/home/users/rafi
TMP=/home/users/rafi/tmp
TMPDIR=/home/users/rafi/tmp
USER=rafi
XAUTHORITY=/home/users/rafi/.Xauthority

jak na moj gust sciezki bezwzgledne stosowane sa powszechnie. Wezmy np.
XAUTHORITY - dlaczego wg. Ciebie nie jest ustawiony na ".Xauthority"?
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl