inn.spec z Ra

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 16:00:15 CEST

In article <20030410130320.GA3266 w serwis2.beta> you wrote:

> Wygląda na to, że to jest kolejny pakiet za który trzebaby się zabrać
> i zrobić porządnie, ale ja niestety nie dam rady. Szkoda że w takim
> stanie trafił do Ra :-(

Wypadało by również poparwić sekcję post - budowanie i inicjalizacje
bazy historii, w tej chwili nie działa to poprawnie.
Wbrew niektórym plotkom, ów INN działa (jedynie bez patcha do ipv6) na
platformie PPC.
Od jakiegoś czasu jest już INN 2.3.5, to po trzecie.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl