sane i bład naruszenia ochrony pamięci

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 16:14:54 CEST

Jarosław Kamper wrote:

>Również potrzebny jest autoconf, którego nie ma w Ra (brawo kloczek) -
>dalej jest poprawione BR.

Jest od niedawna w ready tylko nie pamiętam czy AC czy RA.

>IIRC to na ftp jest ostatnie "dobre"
>sane-bacends. Co Panowie sugerujecie?

Jak już pisałem mam skompilowane nowe sane ze speca i ze źródeł i jest
to samo. Zainstalowałem nawet innego kernela (2.4.20) dzisiaj z
ftp.venco.com.pl

I po sane-find-scanner mam.
Memory fault

Jak pisałem wcześnie także to taki sam błąd ma po chroot ze slacka (ta
sama wersja sane) na pld.
Więc mnie mam że kernel to nie jest główna przyczyna. Chodzi o coś
innego raczej.
sane.spec też jest raczej dobry bo efekt jest taki sam przy czystych
źródłach i kompilacji.

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Pamiętać przy tym należy, że
z sane 1.0.8 chodzi ładnie i bez błędów. A po zrobieniu diff z ldconfig
sane-find-sanner to wychodzi, że różnica jest tylko w bibliotece
libsane.so.xxx (gdzie xxx to wersja sane).

Rennis