HOME_ETC

Czw, 10 Kwi 2003, 17:23:16 CEST

> O ile mi wiadomo CONFIG_DIR jest po to, by ułatwić życie użytkownikom na tyle
> zaawansowanym, że robi im różnicę brak CONFIG_DIRa w systemie :)

... zwlaszcza wlaczany na poziomie .profile ? Ktos mial juz taki pomysl.
Nawet jak jednemu wybijesz z glowy, inny na niego wpadnie,

> A, że jakiś dziwny przykłada można zawsze znaleźć to swoją drogą (i nie
> .program, tylko .programrc :).

Nie zawsze. Mam nawet przyklad u siebie:
.tkcvs

Poza tym nie jestem do konca przekonany, czy to bedzie zawsze dobrze dzialac
jak spotka plik zamiast katalogu (.mc, .ssh, .gnupg, ...).
Zalezy jak sie takie latki napisze - niekoniecznie beda najprostsze muszac
tego typu sytuacje obslugiwac.

  phone (48)(58) 347 14 61