[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 19:49:24 CEST

On Wed, Apr 09, 2003 at 01:26:19 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wybacz ale programy nie pisze sie tak, a nie inaczje tylko dlatego że
> komuś jest coś łatwiej zrobić.

Z pewnością tak myślą autorzy przeszukiwania 30 ścieżek w KDE.

> Po drugie może napisałebyś dlaczego powinno być to jako zmienna ze świeżką
> bezwzględną bo oczywiste to nie jest, a co więcej napisałem już dlaczego
> tak sie nie powinno robić.

Chyba nie czytasz, co inni piszą. Odpowiem sobie na pytanie z kilku
postów wyżej: tak, Tomek ma już swoje zdanie i duma mu nie pozwoli go
zmienić.

[ciach bzdury dyktowane dysonansem poznawczym]

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...