Prawa dostepu do ttyS

Czw, 10 Kwi 2003, 21:17:48 CEST

> O, a dlaczego? Przeciez teraz mozna w latwy sposob dawac userom dostep
> do seriali.

Bo sa programy, ktore musza miec dostep do modemu, a nie moga byc SGID ttyS
(SUID root tym bardziej). M.in. uucp nie moze poprawnie dzialac.
Po szczegoly odsylam do archiwum. Dosc odleglego. Sprzed ok. roku...

A uprawnienia do seriali mozna dac na ACL-ach (skoro przy tym jestesmy)
- w ra i tak nikt tego chyba juz zmieniac nie bedzie.

  phone (48)(58) 347 14 61