SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:50:03 CEST

Dnia 2003.04.10 14:33 Paweł Gołaszewski napisał(a):
[...]
> Próbowałeś 2.5 ? Nie. Da się tego spokojnie w domu używać.
>
> Nie, żeby to był glos za przejściem na 2.5 od razu, bo tak
> naprawdę sam
> nie wiem co byłoby najlepszym krokiem...
Jak wszyscy się wypowiadają to i ja się wypowiem :) Jestem za tym,
aby ac był od razu robiony z myślą o 2.6.x. IMO zapweni nam to
trochę ciekawszej roboty i ukierunkuje dystrybucję na nowe trendy
(gadam jak z jakiegoś katalogu :). Co do dystrybucji opartych o 2.4 to
proponuje coś takiego.

PLD 1.0.x - RA oparte na 2.2.x + update
PLD 1.1.x - RA oparte na 2.4.x + update+ odświerzenie części rmpów
PLD 2.x.x - AC oparty na 2.6.x

IMVHO zapweni to stabilność i w miarę dynamiczny rozwój. Na pweno
wielu z was urzywa RA + 2.4.x + nowsze pakiety i działa bardzo
stabilnie. Dlaczego tego nie wykorzystać?

Pozdrawiam.
Michał Zawalich