SPECS: pldconf.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 23:39:48 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, blues wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	blues	03/04/10 23:28:27
>
> Modified files:
> 	pldconf.spec

Bardzo fajny program - mi się podoba :) Ciut moment do Ra możnaby to
wysłać nawet...

1. Przydałby się jakiś Makefile, żeby dało się to ładnie, bez takich
kombinacji jak teraz zainstalować...
2. Błędy:
cp: nie można wykonać stat na `/etc/X11/XF86Config-4': Nie ma takiego pliku ani katalogu
Nie można zakładać, że tak się nazywa ten plik. Bez "-4" też trzeba
szukać.
/usr/share/pldconf/net_conf.sh: line 501: /usr/share/pldconf/NET_FILES/wykryj_siec: Brak dostępu
/usr/share/pldconf/net_conf.sh: line 501: exec: /usr/share/pldconf/NET_FILES/wykryj_siec: cannot execute: Sukces
Rozumiem, że to są wpadki? :)

Generalnie mi się podoba. Na jakim stadium... pewności to jest w tej
chwili? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...