ra branch

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 11:02:11 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 11:53:16PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Niestety cvs nie potrafi poruszać się po różnych katalogach; ja mam
> SPECS i RA-branch/SPECS, więc to nie przejdzie.

Rozumiesz wogóle o czym była mowa?
Wygląda to tak:

W SPECS robisz poprawkę na HEAD. Zmienia się rewizja pliku powiedzmy że
z 1.80 na 1.81.

Potem w RA-branch/SPECS robisz:
cvs update pakiet.spec
cvs update -j 1.80 -j 1.81 pakiet.spec
$EDITOR pakiet.spec  # Żeby zobaczyć czy wszystko ok i usunąć ewentualne konflikty
cvs commit pakiet.spec

Używania pojedynczego "-j" w tym przypadku nie polecam. Spece na HEAD
i RA-branch się różnią i można mergować tylko pojedyncze poprawki.

Pozdrowienia,
	Jacek