Ac?

Sob, 12 Kwi 2003, 00:18:40 CEST

> Dwa tygodnie temu miały ruszyć buildery. Myślałem, że zacznie się
> regularne budowanie tak, jak miało to miejsce w trakcie tworzenia 1.0. A
> tu nadal nie ma czego polecić znajomym poza RH i Debianem. Szkoda,
> właśnie tracimy użytkowników, których mieliśmy. Nikt na desktopie nie
> będzie zabytku używał.

Zacznie sie regularne budowanie jak uda sie pomyslnie przejsc procedure
bootstrap.

> PS. czemu w ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ac/{ready,test}/athlon/> pakiety i686?

Nie wiem.
Moze nie jest jeszcze skompletowane wlasciwe srodowisko ?

> PS2. jakie jest przeznaczenie katalogu ready?

Powstal z kowodow technicznych:
- zawiera pakiety do podpisania
- pakiety stamtad beda przenoszone dalej po sprawdzeniu zaleznosci (tylko)
- moga z niego instalowac buildery
W zasadzie nie musial byc publicznie dostepny, ale tak bylo wygodniej.

> PS3. czemu ftp://ftp.nest.pld.org.pl/PLD/athlon/PLD/RPMS/ jest puste?

Moze ten sam powod, co w przypadku obecnosci pakietow i686 w test,ready ?

  phone (48)(58) 347 14 61