SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 12:35:51 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 11:04:57PM +0200, Michal Zawalich wrote:
> W takim razie jestem za tym, aby AC był na 2.6.x i nie robić
> dystrybucji dla 2.4.x. Wtedy ci którzy chcą mieć stabilnie to
> użyją Ra+pack.

To kto będzie robił to Ac? Eksperymentatorzy, którzy się nie boją
częstych rebootów, czy utraty danych i którzy odpalają to najwyżej na
domowej stacji roboczej? To co z tego wyjdzie nie bardzo będzie się
nadawało na serwer, bo nawet nie będzie dobrze przetestowane w takich
warunkach.

Ta część teamu PLD która zapewnia sensowne działanie całości
w poważnych zastosowaniach zostanie przy Ra. Po co miałbym pracować nad
dystrybucją, której nie mogę (od razu) zastosować? Dla PLD robię to co
potrzebuję (i zapewne nie tylko ja) i nie mogę tracić czasu na robienie
czegoś czego będę mógł użyć za dwa lata.

Pozdrowienia,
	Jacek