Wymaganie odpowiedniej wersji perla przez inne pakiety

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 21:10:42 CEST

Witam,

Wróciłem na chwilę i wziąłem się za sprzątanie zależności pakietów
perlowych, a konkretnie za rugowanie BR:/R: perl (ten pakiet -- tak, jak
w Debianie -- nie powinien być obecnie przez nic wymagany; zamiast niego,
zależnie od potrzeb, perl-base lub perl-devel, rzadziej perl-modules).

Problem pojawia się przy autozależnościach.  Składnia Perla umożliwia
zażądanie odpowiedniej wersji i skrypt perl.req to wykrywa, generując
zależność w postaci "Requires: perl >= wersja".  Co, oczywiście, nieco
psuje sprawę.

Najczyściej będzie chyba zmienić to na perl-base >= wersja; widzi ktoś
jakieś przeciwwskazania?

Druga sprawa w związku z tym: w jakim stanie jest rpm z HEAD?  Używalny?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]