kernel w ac

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 11 Kwi 2003, 23:04:15 CEST

Michał J. Podyma (Friday 11 of April 2003 22:57)
> eh, a moze do powyzszych dodal bys stabilna, dzialajaca ??
> a co jak 2.6.0 bedzie tak stabilne jak 2.4.0 ???
Moj najnowszy head jest stabilny  i dziala 40 razy lepiej od pld 1.0 (nawet
kde z devel jest lepsze niz to z 1.0, bo moje nie segfaultuje).
Stabilnosc wiec tu nie jest argumentem.
A czy ja mowie o 2.6.0 do ac? Ja mowie ze 2.6 ma byc podstawowym jajkie w ac,
ale nie czekanie z ac az bedzie 2.6.50, tak jak to niektorzy robili z 2.4,
jezeli 2.6.4-5 bedzie stabilne to mozna wydac, ale jesli z ac mamy czekac az
2.6 bedzie tak wytestowane jak 2.2 bo ktos sie na serwerze boi postawic, to
ja bym sie zastanowil czy robimy dystrybucje linuksa, czy jakas odmiane
freebsd, zeby chodzila tylko na serwerach.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net