kernel w ac

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 11 Kwi 2003, 23:10:02 CEST

> a co za roznica kiedy wyjdzie ???, co to jakis wyscig jest czy cos ??
> jak wyjdzie to powinno byc stabilne i powinno dzialac, a jak
> ma wyjsc jakis bubel to niech lepiej nie wychodzi.
Dla mnie może w ogóle nie wychodzić. Byle zaczeły się pojawiać nowe paczki
na ftp jak za starych, dobrych czasów. Nest jest troche za bardzo niestrawny,
a na budowaniu marnuję za dużo czasu.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \