kernel w ac

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 11 Kwi 2003, 23:25:41 CEST

Michał J. Podyma (Friday 11 of April 2003 23:17)
> no coz moge powiedziec dobrze ze moje maszyny tego nie slysza bo
> pewnie by sie zaraz polozyly.
U mnie dziala, u adgora, aflinty i masy innych tez. Twoje maszyny sa
specjalne?

> no coz cytuje
> "robienie 2 jader jest bez szans (nowe watki w glibc i masa zmian w
> innych pakietach)"
2 jader w sensie 2.4 i 2.6 rowloegle a nie 2.6.0 i potem 2.6.1.

> no tak zapomnialem ostatnimi czasy jest modny tzw 'owczy ped numerkow'
> patrz redhat, slack.
Fakt owczy ped do archaizacji jaki jest w debianie jzu sie nie liczy. Oni
nadal maja gcc2, a potem taki gosciu co siedzi na takim debianie mi bedzie na
ircu gadal ze kde mu dlugo startuje.
Ile dziesiatek razy mozna powtarzac ze jak sie uzywa starych smieci to nie
mozna marzyc o szybkosci?

> a ja i tak uwazam ze lepiej wydac cos stabilnego, godnego zaufania :)
> na experymenty dobry jest nest
Jesli stabilne=stare o 2 lata, to neich sobie bedzie, ja koncze te dyskusje bo
nei ma o czym rozmawiac.
Moj system jest stabilny, godny zaufania i przetestowany, jesli uwazasz ze to
eksperyment, to spoooko.
Konczymy te dyskusje, jesli ac ma wygladac tak stabilnie jak mowisz, to ja
bede omijaj go dlugimi krokami.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net