kernel w ac

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Pią, 11 Kwi 2003, 23:47:56 CEST

On Fri, 11 Apr 2003, Michał J. Podyma wrote:
> no coz moge powiedziec dobrze ze moje maszyny tego nie slysza bo
> pewnie by sie zaraz polozyly.
Tego nie rozumiem... sugerujesz ze Ra + 2.2 jest stabilnejsze od nest`a z
2.4????

Jakos trudno mi w to uwierzyc.. nigdy nie dzialalem na 2.2 od razu
walczylem z 2.4 (od pre1) i jestem z niego BARDZO zadowolony.. dawno nie
widzialem oopsa...

moze nie mam jakiegos duzego pola dzialania (jeden server ~1,5k userow,
drugi).

Co do PLD (ra) i userow domowych to to co ta dystrybucja prezentuje soba w
tym momencie to PORAZKA.

Znajoma prosi mnie abym nagral jej na cd (internet via modem) PLD... i co
mam jej nagrac??? zabytek RA????? czy moze ra base + reszte pakietow
przekompilowana z HEAD????

Ktos zapomnial chyba o tym ze w POLSCE nadal nie wszyscy maja staly dostep
do internetu a chcieli by kozystac z linux`a...

proponuje to DOGLEBNIE przemyslec....

Ra juz w chwili wydania (1.0) bylo przestazale.. a juz napewno dla usera
"domowego"...

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info