kernel w ac

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 02:29:34 CEST

On Fri, 11 Apr 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Skoro i tak nie masz zamiaru instalować Acze, to ty się baw z 2.6, a w
> standardzie niech idzie 2.4. Jak się 2.6 sprawdzi i ustabilizuje, to
> wtedy się zrobi przejście.

Ja preferuję rozwiązania serwerowe, ale mimo wszystko wolałbym w Acze
widzieć 2.5/2.6
Dlaczego? IMHO jest *znacznie* lepsze. Wcale nie mniej stabilne i mówię to
z doświadczenia. Na jednym routerze aktualnie będę chciał spróbować 2.5 i
zobaczymy co z tego wyjdzie.

Do 2.4 jakoś nie mam przekoniania - po prostu za dużo smrodu jest wokół
tej serii.

Moja preferowana wersja to 2.5/2.6 w standardzie i 2.4 jako opcja. To
raczej rozsądny wybór. Nowe wątki mają opcję "tradycyjną", etc, etc...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...